O elektro-pohonech Sport Drive
Systém Sport Drive - baterie a středový motor - definoval ideální tvar rámu, který je postaven kolem pohonné jednotky. Symbióza systému Sport Drive s uživatelsky přívětivou směsí geometrie, technologie a estetiky rámu - to je výsledek kreativity holandských návrhářů a českých cyklistických specialistů v Kopřivnici.
Diagnostika
Ke každému kolu s pohonem Sport Drive poskytujeme diagnostiku systému. Diagnostika je velmi šikovná a užitečná věc – během procesu se aktualizuje software, zjistí se případné chyby, stav baterie. Současně je možné mírně upravit i chování přípomoci elektromotoru.
Pro elektrokola zakoupená v naší prodejně provádíme diagnostiku zdarma do dvou let od zakoupení (maximálně však 2x ročně), pro ostatní elektrokola je takovýto úkon zpoplatněn. Další podrobnosti se dozvíte ZDE.
Zapálení vývojáři z BFI znají rozmanité potřeby různých skupin cyklistů a používají dvě různé koncepce: jednu se středovým motorem a jednu s motorem v zadním náboji.
Vhodný pro sportovní jízdu po cyklostezkách i v terénu. Pro výlety po horách, lesích a polních cestách. Zkrátka ideální volba pro všechny sportovce.
Základní údaje
SD MD250S Středový motor
Baterie: 500 Wh (14 Ah); 400 Wh (11,6 Ah).
Torzně-otáčkový snímač
Kruhový nebo kompaktní displej
Jedinečný systém integrace
Středový motor plně integrovaný v rámu.
Čistá linie dolní rámové trubky s částečně integrovanou baterií, včetně řídicí jednotky a zámku baterie.
Díky integraci motoru do rámu vyniká kolo velmi vysokou tuhostí.
Vytváří velmi čistý a progresivní design elektrokola.
Chod motoru
Plynulý chod systému, i když se přiblíží rychlostnímu limitu elektrické pomoci. Chod motoru je navíc velmi tichý. Chod motoru je dále možné upravit přes diagnostiku, nastavit úrovně přípomoci, reakci na pedál, rychlost sepnutí podpory a také rychlost walk asistentu.
Optimální těžiště
Díky umístění elektromotoru ve středu a baterie na dolní rámové trubce má elektrokolo ideální těžiště.
Detaily motoru
- Převodovka - Planetární převodovka s volnoběžkou
- Typ motoru - BLDC - bezkartáčový motor, stejnosměrný proud
- Výkon - Nominální 250 W (maximální 500 W)
- Nominální napětí systému - 36 V
- Maximální rychlost elektrické podpory - 25 km/h ±10 %
- Režim Walk - Nastavitelný až do 6 km/h
Detaily baterie
- Umístění baterie - Částečně integrovaná
- Typ baterie - Li-Ion baterie s nominálním napětím 36 V
- Kapacita baterie - 500 Wh (14 Ah); 400 Wh (11,6 Ah) nebo 300 Wh (8,7 Ah)
- Indikace stavu nabíjení - 4 LED kontrolky umístěné na baterii / 0-100% na displeji
Další detaily
- Snímač - Torzně-otáčkový snímač umístěný v motoru / snímač otáček
- Typ displeje - Kruhový/Kompaktní displej
ZDE najdete elektrokola se středovým motorem Sport Drive.
Motor v zadním kole – Relax and Leisure set
Vhodná volba pro dojíždění do práce, na nákupy a kratší vzdálenosti.
Základní údaje
SD M155 motor v zadním náboji
Baterie: 500 Wh (14 Ah); 400 Wh (11,6 Ah).
Torzně-otáčkový snímač integrovaný ve středovém složení
Kruhový nebo kompaktní displej
Plynulé dávkování připomoci, a to v celém rozsahu otáček (až do omezení rychlosti)
Univerzální nastavení pro velký rozsah kadencí šlapání
Tichý chod
Detaily motoru
- Převodovka - Planetární převodovka s volnoběžkou
- Typ motoru - BLDC - bezkartáčový motor, stejnosměrný proud
- Výkon - Nominální 250 W (maximální 500 W)
- Nominální napětí systému - 36 V
- Maximální rychlost elektrické podpory - 25 km/h ±10 %
- Režim Walk - Nastavitelný až do 6 km/h
Detaily baterie
- Umístění baterie - Částečně integrovaná
- Typ baterie - Li-Ion baterie s nominálním napětím 36 V
- Kapacita baterie - 500 Wh (14 Ah); 400 Wh (11,6 Ah) nebo 300 Wh (8,7 Ah)
- Indikace stavu nabíjení - 4 LED kontrolky umístěné na baterii / 0-100% na displeji
Další detaily
- Snímač - Torzně-otáčkový snímač, nebo snímač otáček umístěný v motoru
- Typ displeje – Kruhový nebo kompaktní displej