Obchod

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů (podle zákona č. 367/2000 Sb). 

Pro rychlé vyřízení doporučujeme dodržet následující body:

  1. Zboží řádně zabalte.

  2. Do balíku přiložte kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy a kopii faktury.

  3. Balík zašlete na adresu: Kolo-park.cz, Masarykovo náměstí 172, Jilemnice 51401.

  4. Pokud zboží vracíte osobně, i v takovém případě doneste plně vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy a kopii faktury. Peníze vám poté vrátíme na účet, nikoliv hotově.

POZOR - zboží, které bylo upraveno dle vašich požadavků, nelze vrátit.

Upozorňujeme, že pokud nedoložíte ke zboží výše uvedené dokumenty (odstoupení od smlouvy a kopii faktury), může se vyřízení vašeho požadavku prodloužit.

NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU A NA FAKTURAČNÍ ADRESU! Pokud tak učiníte, balík nebude převzat.

Na vrácení zboží máte nárok i v případě, že si jej objednáte na internetu s osobním odběrem. 

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit kopii faktury a vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který obsahuje veškeré potřebné náležitosti. Částka za vrácené zboží vám bude vrácena na vámi uvedený účet, a to nejpozději do 14 dnů.

Máme nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení zboží do původního stavu). Takové náklady jsou po posouzení naúčtovány zákazníkovi. Podobným poplatkům se vyhnete, pokud nám zboží vrátíte nepoužité, čisté, nepoškozené a nejlépe v původním obalu.

 

Součástí vrácení zboží jsou i vynaložené náklady na dopravu v rámci objednávky, a to v nejlevnější variantě, kterou nabízíme. Tzn. v případě, že nezvolíte nejlevnější způsob dopravy, i přes to vám bude vrácena částka nejnižšího přepravného. Pokud vracíte jen část zboží z objednávky, náklady na dopravu vám nevracíme. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží.

V případě, že bude zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká nám nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Pokud tak nastane, máme právo na adekvátní ponížení částky, kterou vám vrátíme.

V případě, že nejste spotřebitel, to znamená, že zboží nakupujete pro svou obchodní či podnikatelskou činnost = na faktuře je uvedeno vaše IČ, nevzniká vám právo na vrácení zboží, a to z toho důvodu, že obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

 

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách

Praktické rady cyklistům

Dozvíte se v naší poradně

Jak vybrat kolo a jak se pak o něj starat?

Jak se obléknout na sportovní výkon a také vše o elektrokolech...

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Vše okolo kol pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.